Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 18. juni 2014

Tøj til Trolden fra IdaT - rabatkode til dig!

Jeg har egentlig ikke en datter, som jeg synes går sådan rigtig i mærketøj. Det er i hvert fald ikke det jeg plejer at gå efter. Jeg synes nemlig de fleste mærke er til lange og tynde børn. Da Trolden er lige så madglad som moderen nytter det derfor ikke noget med tøj, hvor det sidder og strammer over maven. 

Det problem har jeg endelig fundet løsningen på og så endda ikke en specielt dyr en af slagsen. Jeg gennemgik nemlig datterens tøj og fandt ud af hun efterhånden har ret meget IdaT tøj. Jeg elsker virkelig designet og det sidder vildt godt på hende. Samtidig er det noget der holder godt og ikke ligger i den dyre ende af skalaen, når man kigger på mærketøj. Jeg oplever aldrig at det strammer nogen steder, og Trolden kan frit tumle rundt uden problemer. 

Jeg har fundet lidt billeder af Trolden frem i dette skønne tøjmærke:  


1: Et stks IdaT T-shirt med køer. Hun har været i dagpleje hele dagen og t-shirten er stadig fin.
2: En IdaT tunika med bindebånd. 
3: En sommerdragt med smilende ansigt, som er IdaT's varemærke. 


1: IdaT langærmet body med katte og IdaT shorts til. 
2: IdaT sokker hvor de smilende hoveder er skridsikre
3: Igen IdaT langærmet body med katte på.

Glæden for dette skønne tøjmærke, har jeg nu fået muligheden for at dele med jer!

Kig forbi IdaT's netshop lige her 
benyt koden amba2462bn
så får du en rabat på 10 % på hele dit køb, 
også på deres udsalgsvarer. 

God fornøjelse!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com