Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 19. januar 2014

McDonald's er blevet nøglehulsmærket

- dette indlæg er sponsoreret, men meningerne er helt mine egne!

I juli kom McDonald's med fuldkorn og grønt og nu er det så de nøglehulsmærkede produkter de satser på. I den forbindelse er jeg blevet spurgt om jeg vil teste konceptet af.

McDonald's er kommet med tre nøglehulsmærkede produkter nemlig en fuldkornswrap med kylling og salat, en kyllingeburger og til morgenmenneskerne en portion havregrød med friskskårne æbler og rosiner.

Da vi valgte at kigge forbi McDonald's omkring aftensmadstid bestilte manden en burger og jeg en wrap. Det første der undrede mig var at vi kun kunne vælge enten pomfritter eller gulerødder til. I den folder jeg havde fået tilsendt lød beskrivelsen således:

"Forestil dig en grovbolle med grillet kylling, salat og julienne-skårne rodfrugter. Top den med rødbede-relish og en smule mayonnaise, og så har du den første nøglehulsmærkede McDonald's burger nogensinde."

Pigen der ekspederede os anede dog slet ikke hvad jeg talte om da jeg begyndte at nævne rodfrugter og sagde det eneste jeg kunne få var gulerødder. Da humøret ikke lige var til dette endte vi derfor alligevel med pomfritter, hvilket ikke lige var det vi havde set frem til.  Jeg kan efterfølgende konstatere at rodfrugterne vist skulle have været inde i burgeren, mere om det i nedenstående.


Burgeren vi fik var denne på billedet. En burger med paneret friturestegt kylling og salat. Ingen almindelig grillet kyllingekød eller rødbede-relish. Så ovenpå de manglende rodfrugter skuffede den altså stort. Det var bestemt ikke det vi havde forestillet os ud fra ovenstående beskrivelse. Vi må derfor konstatere at pigen der ekspederede os, enten har givet os en forkert burger eller slet ikke har hørt efter hvad vi sagde.

Wrap'en ligner bestemt ikke den på billedet, men det gør McDonald's produkter desværre sjældent. Til gengæld smagte den rigtig godt og mættede dejligt. Mængden af grønt og dressing passede godt sammen og kødet var grillet, som beskrivelsen lød på.

Ud fra ovenstående må jeg give McDonald's ros for deres nye tiltag. Det er noget vi kan lide og bestemt noget der gør det nemmere for hele familien at få lige det de vil have. Især fordi Prinsessen endte med at gå amok i legeområdet, så alle var underholdt.

Desværre må jeg give ris for manglende information af personale og for den store skuffelse over burgeren. Det er altså en ommer. Vi fortryder i hvert fald begge, at vi ikke bestilte deres GrovTasty Bacon istedet. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com