Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 9. december 2013

9. december - Årets julekort - DIY hjerter



Dagens låge er en afsløring af dette års julekort. Som jeg plejer, har jeg kreeret julekortene selv. Se de foregående års julekort lige her. Da der jo skal en del julekort til, kræver det derfor lidt forberedelse. Derfor samler jeg allerede nu inspiration til næste års kort. Idéen til disse har derfor været i mit hoved længe, men jeg var længe om at få den udført.


Kortene er cremefarvede, hvilket ikke fremgår så godt af billedet. Dette skyldes at vi jo er gået mørkere tider i møde og det er derfor super svært, at få et godt billede.

Ligesom jeg plejer er kortene blandt andet lavet med teposefoldning. Her har jeg været på jagt efter en vejledning til de små hjerter og har fået tilsendt en vejledning også, men jeg forstod dem simpelthen ikke. Det blev YouTube, der reddede mig, og jeg har efterfølgende lavet min egen vejledning ud fra videoen.




Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com