Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 3. december 2013

3. december - Årets juledekorationer


Traditionen tro, har jeg igen i år lavet juledekorationer med tøserne. Denne gang var der fuldt hus, da vi nu også har 4 børn i alderen 3½ år og nedefter, der skal tages højde for. Manden min var hjemme og tog sig af de 3 store, så vi kunne få lov at hygge med gran, kogler og hvad der ellers hører til.

Dette år var vi derfor hjemme hos mig, så børnene kunne komme ud i sandkassen eller en tur på legepladsen, hvis de skulle have brændt lidt krudt af.

Selv om jeg har et temmelig stort spisebord blev det hurtigt fyldt op.


Så vi måtte tage gulvet til hjælp


Her er næsten alt det der blev kreeret. Jeg mener der var lidt mere, men det fik jeg ikke billede af sammen med det andet.



Sidst men ikke mindst skal I da lige se min del af produktionen.

En lille krans til døren

Årets adventskrans i naturens tema

Kalenderlys med fine nisser

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com