Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 21. december 2013

21. december - Juletræspynt

Dagens låge:


Idag skulle indlægget egentlig have været med hjemmelavet julepynt, men desværre løb tiden fra mig, så jeg mindes istedet noget af det pynt, som hænger så fint på vores lille juletræ.


Dette fine rensdyr startede min fascination af alt hvad der har med rensdyr at gøre. Jeg købte det, da jeg var barn og elskede al den fine glimmer. 


Denne julekugle har mine bedsteforældre haft med hjem fra ferie. Den har derfor en helt speciel plads i mit hjerte.


Min søster er vildt god til at flette julestjerner. Denne er lavet af gavepapir og hænger sammen med en masse andre og pynter. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com