Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 14. november 2013

Der laves julehemmeligheder

Jeg har ferie i denne uge og har valgt at bruge en stor del af min tid på nogle af alle de kreative tanker, som bare fylder op. De skal ud og bruges aktivt. Da de fleste er idéer til jul og især en overraskelse til jer læsere, kan jeg ikke fortælle så meget om dem, men lidt sneak peak får I da.

Lige nu sidder jeg lige her med en kop god julete og får skrevet nogle af alle de ting ned, som jeg har haft gang i. Imens spilles der julemusik , så julestemningen fylder hele huset, så det er nok meget godt jeg er alene hjemme.

Bare vent julen kommer til at fylde MEGET på bloggen, men først i december. Så kig forbi den 1. december og se hvad jeg har haft gang i.



Share:

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget til at vise resultatet og håber det bliver taget godt imod. :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com