Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 10. september 2013

Kunsten at sidde stille

Efter prinsessens fødselsdag har der været tryk på herhjemme. Som dem af jer, der følger mig på facebook kunne læse, skyldes dette blandt andet at vi herhjemme løb ind i en forkølelse. Den er ved at være overstået, men jeg må indrømme, at jeg virkelig tager hatten af for enlige mødre. Både Amilia og jeg var syge med feber lørdag, mens manden var på arbejde og det var altså noget af en udfordring. 

Derfor skylder jeg også at få trukket vinderen af Hevea sutten, som sluttede på prinsessens fødselsdag den 3. september. Jeg lover vinderen bliver trukket en af de nærmeste dage. 

Lige nu bruger jeg nemlig tiden på sofaen med benet højt. Her kommer jeg nok til at sidde det meste af den næste uge, hvilket må siges at være noget af en udfordring, da jeg sjældent sidder stille ret længe af gangen. Grunden til dette er, at jeg idag er blevet opereret for 4. gang i mit stakkels knæ. Heldigvis ikke så stor en operation som de andre gange, men nok til at jeg selvfølgelig skal holde mig i ro. 


Da operationen selvfølgelig var planlagt, har jeg allerede en masse ting, som jeg kan lave, mens jeg sidder her. Blandt andet er jeg igang med at lave om på bloggen, hvilket også er blevet bemærket af et par af jer. Det kan jeg så passende få lidt mere styr på når nu jeg alligevel sidder her. 

Jeg tager gerne imod gode idéer til bøger, film, kreative sysler eller andet hvis I har nogen gode idéer. 

Må indrømme at det hårdeste nok er, at jeg ikke kan tage mig af min skønne datter. Hun lærte at gå et par uger inden hun blev 1 år og stavre nu rundt i hele huset. Jeg har derfor allieret mig med min mor, som kommer og hjælper fra Amilia skal hjem fra dagpleje og indtil manden kommer hjem. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com