Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 26. november 2012

Madplan uge 48

Madplanen for uge 47 havde kun en enkelt ændring og så alligevel ikke. Vi endte nemlig med risengrød søndag aften i stedet for de planlagte klatkager eller rester fra ugen. Grunden til det var, at det var mandens sidste friweekend inden jul. - Detail branchen længe leve. 

Vi havde derfor planlagt, at der skulle familiehygges og pyntes op til jul. Julepynten kom op søndag, så derfor måtte søndagens mad naturligt nok følge resten af dagens tema. 

Ellers stod manden for lørdagens aftensmad, hvor jeg virkelig blev forkælet. Gode bøffer med hasselbagte kartofler, bagte tomater med mozarella og whiskey sauce. Dertil blev serveret et glas god øl, da jeg ikke kan lide almindelig øl eller rødvin. 


Denne uges madplan bærer præg af, at vi lige har købt en wok - og jeg glæder mig til at få den i brug. 

Mandag: Peberfrugt- og kartoffelsuppe
Tirsdag: Rester fra mandag (manden har lukkevagt)
Onsdag: Kylling- og nudel wok (vi får gæster til spisning)
Torsdag: Rugbrød og klatkager (jeg skal på chokoladekursus om aftenen)
Fredag: Julefrokost med mit arbejde
Lørdag: Risengrød
Søndag: Torsk og grøntsager med Paneg Red Curry og nudler
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com