Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 14. august 2012

En uge fyldt med surprise!

Beklager stilheden de sidste par dage på bloggen og især denne weekend, men selvom jeg stadig har masser at berette fra min ferie og alt det jeg går og nyder min barsel med, så var fokus i sidste uge rettet mod min skønne mand.

Manden min bliver nemlig 30 år 1½ uge før jeg har termin. Derfor er den ellers ønskede fødselsdagsfest droppet, da vi simpelthen ikke kan overskue den herhjemme. Det er ikke noget jeg har valgt, men helt hans eget valg. Han synes det er vigtigere at vi er klar til den lille, så det kan man jo kun synes er super skønt og dejligt tænkt af ham.

Jeg synes dog ikke, at han skulle glemme helt at han fylder rundt, så derfor havde jeg allieret mig med nogle gode venner og arrangeret surprise fødselsdag for ham denne weekend.

Banneret er lavet af min skønne kageveninde. 

Da dagen skulle være overskuelig for mig, valgte jeg at invitere til frokost og derfor startede festlighederne kl 14 og sluttede omkring kl 19. Manden min var heldigvis tilfreds og det passede super fint med vennerne og dem der havde børn med kunne få det til at hænge sammen. 

I ugen op til var min kageveninde og jeg i fuld sving med at lave kage til ham. Mere om den i et senere indlæg. 

Af mad havde jeg valgt at der skulle burgere på bordet, da manden min elsker burger. Derfor fik jeg også lavet hjemmebagte burgerboller og hjemmelavede fritter. Det kommer der også meget mere om i et senere indlæg. 

Et af vores vennepar lagde hus til, så fredag eftermiddag dukkede jeg op med maden, kagen og drikkevarer og så tog de sig af opdækning og grill. 

Samtidig havde jeg haft en uge fyldt med jordemoderbesøg, akupunktur, fysioterapeut og yoga, så jeg måtte desværre fredag aften sande at jeg simpelthen havde overanstrengt mig. Så natten til lørdag var hård at komme igennem og manden passede og plejede mig det bedste han kunne. På trods af dette fattede han ikke mistanke, så det var med stor glæde at jeg fik overrasket ham lørdag. 

Det var simpelthen skønt at se hvor glad han blev, og jeg levet højt på det nu. Især fordi jeg så er gået hen og blevet forkølet. Så NU skal tempoet altså sættes ned herhjemme. 

Tak til jer skønne mennesker, der var med til at glæde manden min. Hvor er det dejligt at vide man har sådanne skønne venner!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com