Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 24. august 2012

Billeder til børneværelset

Min søster og jeg er vokset op i et kreativt hjem, og det afspejler sig vist en del i vores hverdag, samt diverse kroge til kreating. En af de ting vi har hygget os en del med, især da vi havde billedkunst i gymnasiet er at tegne og male.

Min søster har dog noget større flair for dette og når det er nævnt, kan jeg jo ikke lade være med stolt at vise hendes ting frem. Se nogle af hendes flotte portrætter på hendes blog her og kig gerne forbi hendes hjemmeside, hvis du kunne tænke dig at se mere - galleri-micha.dk.

Selvom det efterhånden er længe siden jeg har tegnet noget, havde jeg en helt klar idé til børneværelset. Jeg havde nemlig i mine gemmer fundet dette billede, som jeg lavede tilbage i 2003.


Jeg kunne dog ikke huske hvilke farver, der var blevet brugt, så faldt over nogle lækre farveblyanter i Søstrene Grene og er endt med at lave disse billeder til børneværelset. - Jeg er temmelig meget Disney fan, og er nok også det jeg er bedst til at tegne. Elsker den bløde streg og de skønne figurer. 


Som I kan se har vi valgt en lidt mørkere grå til væggene. Farven valgte vi allerede da vi flyttede ind i huset, da jeg simpelthen var træt, træt, træt af hvide vægge efter at have boet til leje diverse steder i kortere perioder. Jeg synes farven gør rummet lidt mere hyggeligt og hule-agtigt. Derfor skal der også lidt knald farver til billederne. Det kunne Ikea heldigvis hjælpe med, da rammerne er købt derude og synes bare de passer super fint ind.

Jeg må indrømme, at det billede jeg er blevet mest tilfreds med er Æsel. Dertil skal også siges at han sammen med Fedtmule helt klart er en af mine ynglings disney figurer. Hvem er din ynglingsfigur?

Billederne lidt tættere på:






Share:

4 kommentarer:

  1. elsker bare de billeder, de er så fine :) Glæder mig til at se dem på værelset næste gang jeg kommer forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja de hænger fint og pynter derinde :)

      Slet
  2. Det ser rigtig godt ud. Og du er godt nok god til at tegne, de er blevet rigtig gode.
    Min favorit Disney figur må helt klart være go'e gamle Anders And. Jeg elsker simpelthen den and.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Anders er jo også en fantastisk personlighed!

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com