Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 25. marts 2012

Hygge fredag med mor og anbefaling af graviditetsbutik i Odense

I fredags kom min mor forbi og da vejret jo var godt, skulle det da nydes. Derfor smuttede vi op i Odense City i stedet for Rosengårdscentret, som ellers plejer at være der vi ender.

Mit mål var at få skaffet en sommerjakke, som maven kan være i, da jeg allerede synes dem jeg har strammer lidt når jeg sidder ned. Desværre synes jeg, det har været svært at finde butikker, hvor man kan købe noget pænt ventetøj. H&M's er simpelthen for kedeligt og så har de heller ikke så meget, og da slet ikke jakker.

Manden min havde heldigvis hørt om en butik inde i byen, så der måtte jeg se om de havde noget jeg kunne bruge.

Derfor vil jeg skynde mig at anbefale Graviditetsbutikken i Odense. Du kan læse meget mere om den her.

Den ligger lige ved Odense Teater og har tøj der er tidsvarende og super fint. Samtidig er det et prisleje, hvor stort set alle kan være med.

Fandt den fineste sommerjakke, som lige er mig. Jeg købte den i mørk sand, da jeg synes det var lidt mere sommerligt. (billedet er lånt fra deres webshop)


Share:

1 kommentar:

  1. Super fed blog du har :-)
    Skal vi følges?
    Håber i hvet fald du gider kunne forbi min blog, og eventuelt blive fast læser?
    Knus Mathilde

    http://mathildebraagaard.blogspot.com/

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com