Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 27. marts 2012

Franske Macarons

Da søster var forbi i lørdags havde hun denne skønne bog med til mig. Den ser lige så lækker ud indeni som udenpå. Meget overskuelige opskrifter og billeder til hver opskrift. Billeder i en kogebog er meget vigtigt for mig, da jeg har en idé om hvor jeg gerne vil ende henne når jeg går igang. 


Da vi besluttede at gå en tur op i byen om formiddagen skulle vi da prøve af hvordan resultatet også gerne skulle ende med at smage, så smuttede forbi Odense Chokoladehus, som ligger i Kongensgade (havde også været deroppe fredag sammen med mor, så mon ikke jeg har fået min portion. Men søster skulle bestemt ikke snydes)

Her købte jeg disse små herligheder: 2 stk chokolade og 2 stk med lime. 


Da vi kom hjem fra byen bankede posten på døren med denne skønne pakke, hvilket da er perfekt timing, for Dr. Oetker har nemlig tilføjet mandelmel til deres sortiment, så nu er der ingen undskyldning for ikke at prøve mig af med franske marcarons.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com