Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 13. oktober 2011

Køkaos på Sydfyn idag - og jeg sad midt i det!


Dagen i dag bød på en fridag, som skulle bruges til at hygge med søs, hvor der skulle spises brunch og shoppes i Svendborg. Det lykkedes os dog aldrig at nå frem, da jeg på vej til Langeland sad i kø 1 time lige før Svendborgsundbroen.  Så selvom jeg havde været tidligt oppe på min fridag og afsted var jeg først i Rudkøbing kl 10.45. Skulle nemlig ned og hente søs og så retur til Svendborg, men da vi også skulle nå at hente min nevø om eftermiddagen turde vi simpelthen ikke tage risikoen for at sidde fast i kø igen.

Derfor blev dagen brugt i Rudkøbing, hvor vi fik spist lidt frokost og ellers bare hygget. Så dagen blev lidt billigere end det ellers var planen.

Billedet er lånt her
Share:

2 kommentarer:

  1. Æv, med kø - men godt at I fik hygget alligevel :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Ja det er lidt træls og man glor altså noget når folk begynder at slukke bilerne og bare stige ud for at se hvor lang køen egentlig er.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com