Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 23. juni 2014

Endelig bær på hindbærbusken

I weekenden fik jeg lige kigget til min hindbærbusk, som jeg egentlig har opgivet lidt, fordi der alligevel ikke skete noget som helst. Hvad ser jeg - der er sørme røde bær på.


Jeg plantede selv en busk i maj 2012, men det er efterårshindbær og tror ikke det er den der har givet bær, men derimod de småplanter min mor kom forbi med sidste år i maj måned. Jeg havde lige stået og brokket mig til en veninde i lørdags, over der ikke skete noget som helst. Så jeg måtte da lige kigge.

Skyndte mig selvfølgelig at plukke dem der var klar og vupti var min skål pludselig væk. Nåede dog at få et lille billede af gevinsten.


Gæt hvem der fik mest glæde af de hindbær. Den lille røver:


Ellers har weekenden stået mest på praktiske projekter, men det kommer der meget mere om senere.

Har du nydt weekenden?
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com