Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 12. maj 2014

Mors dags gave til min mor

Min mor skulle selvfølgelig også mærke det var mors dag. Derfor var søster og jeg gået i tænkeboks, for at finde en god ting, som hun kan nyde. 

Inspireret af Pinterest, fandt jeg frem til en idé og den lød til at falde i god jord. Faktisk nåede både Søs og jeg frem til, at sådan en kunne vi da egentlig godt bruge selv. 

Indpakningen lykkedes mig ikke helt, men det var denne æske som min mor fik overrakt. Den skulle ikke afsløre for meget, da vi allesammen skulle ses hele weekenden i mine forældres sommerhus, hvor det virkelig er svært at gemme sådan noget. 




Indeni havde vi samlet sammen til en aften med masser af is. Vafler både den almindelige slags og skaller med chokolade. Hakket chokolade med karamel og hakket hvid chokolade med lakrids. I glassene er alverdens krymmel og selvfølgelig også en variation med lakrids, da min mor rigtig godt kan lide lakrids. 

Glassene synes jeg er ret fine og de giver et godt overblik når der skal vælges krymmel til isen. De er købt i Tiger og jeg måtte simpelthen have lågene i hver sin farve. Resten er pakket ind i poser specielt til dette fra Søstrene Grene. 

Jeg kunne godt forestille mig, at lave sådan en æske igen og så måske kreere mere af det selv, men da idéen kom lidt sent var det ikke lige til at nå. Samtidig synes jeg faktisk det er lidt sjovt at kunne hive sådan en kasse frem når der skal laves hyggeaften og det er noget hvor alle kan være med. Måske man skulle lave sådan en til sig selv, nu må vi se. 

Fik du forkælet din mor igår? 
Share:

3 kommentarer:

  1. Glæder mig vildtmeget til at bruge de lækre ting i æsken. Knus og kram til jer begge. Elsker jer. Mor

    SvarSlet
  2. den blev bare god, trods lidt tidsnød :)

    SvarSlet
  3. Det er bare SÅ god en idé :D Rigtig godt skuldret også til trods for tidsnød :D

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com