Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 27. januar 2014

Nyt legetøj til køkkenet - Prinsesse Pilfinger hjælper til (16 måneder)

Jeg har simpelthen været så heldig, at en af julens gaver endte ud med lidt køkkenlir til mig. Jeg er afhængig af min Kenwood, som helt klart er det bedste jeg nogensinde har købt til mig selv indenfor kategorien køkkenlir, derfor blev jeg meget jaloux, efter at have set min søsters nye tilkøb til denne skønne maskine.

Det var nemlig en Pro Slicer og jeg synes altså at den klæder Kenny super flot.


Læg også mærke til de fine Tupperware skåle, som pryder billedet. De er en lille gave til mig selv, og de er SÅ lækre at se på.

Som I kan se skulle Pro Sliceren straks prøves af. Det blev et hvidkål, der skulle teste maskinen og der var jo en drøm. Vupti, så er der hakket hvidkål uden asen og masen.


Det er dog ikke kun mig, der er helt fascineret af dette vidunder. Datteren slægter mor på og stod derfor med snuden godt op på bordkanten, for at se hvad det nu var for noget.

Hun fik derfor lov til at hjælpe lidt, da det blev blomkålens tur.



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com