Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 18. januar 2014

Give away

Jeg har for et halvt års tid siden lavet en facebook side for bloggen. Den er lavet så smart, at der automatisk opdateres hver gang jeg laver et indlæg, så det er nemt og hurtigt at se når der sker noget nyt herinde. 

Det vil jeg selvfølgelig gerne dele med jer skønne læsere. Jeg har derfor stablet en lille give away sammen, hvor det eneste du skal gøre er: 

1. Følge bloggen på facebook.

2. Like billedet på facebook

3. Skrive en kommentar til billedet

Det er da nemt og hurtigt, ikk?!

Hvad kan man så vinde? - Der kan vindes disse to fine Rice skåle, samt en Rice dejskraber og sidst men ikke mindst en lille fin bog om Cupcakes. 


Da det er nogle rigtig skønne forårsfarver bliver vinderen selvfølgelig trukket på årets første forårsdag, nemlig den 1. marts 2014. 
 
(Sender kun til en vinder bosat i Danmark)
Share:

17 kommentarer:

  1. Og hvad med os der ikke har facebook?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne gang har jeg valgt at lave give away'en på denne måde. Bare rolig, der kommer også andre for dem der ikke bruger facebook :)

      Slet
  2. Så har jeg vist gjort det, jeg skulle :-D Jeg er med, og så er der vist kun tilbage at krydse fingre XXX

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at skrive en kommentar på selve billedet :)

      Slet
  3. Sikke nogle flotte ting du laver ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Husk at skrive på billedet også :)

      Slet
  4. Jeg er også med nu! :)

    Knus Mia Ekholm

    SvarSlet
  5. fin give away

    -anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Done. :)

    - Line
    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Uh, elsker cupcakes!! Både at lave dem, men ikke mindst at spise dem. <3

    Vh. Christina Stoldt
    christinastoldt@gmail.com

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com