Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 29. januar 2014

Besøg på Hotel Legoland - for barnlige sjæle (mig)


Jeg har nu 2 gange været på kursus på Hotel Legoland denne vinter. Hotellet lever helt sikkert op til sit navn, for der er Lego overalt. Efter mit første besøg i Legoland i efteråret og med en lille duplo glad prinsesse herhjemme blev jeg hurtigt nysgerrig og fik kigget mig godt omkring.

Jeg var især vild med de store malerier, som de har hængende i kursusfløjen. 

Vær forberedt på billedspam for jeg er stor fan af Lego. 





Der var små skåle med Lego ved de mindre borde på gangene, hvis nu kreativiteten skulle komme over en. Samt et par legoklodser på bordene til os kursister. 



I det hele taget er der lagt op til leg for alle



Til sidst får I lige lidt billeder af indretningen på hotellets gange







Share:

1 kommentar:

  1. Kender det godt. Er også stor fan af Lego, og har været både på hotelllet og i Lego land flere gange. Jeg tror faktisk at jeg har de eneste børn der ikke gider i legoland mere :-)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com