Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 12. december 2013

Test - kager med juletema

Jeg har lavet en test af sugarpaste, for hvem og hvilken sugarpaste kan jeg endnu ikke afsløre, men jeg vil da alligevel vise jer mine fine kager med ekstra julestemning på.

Da det blot er en test, blev det ikke de største kager. Det skulle bare være så jeg fik en fornemmelse af sugarpastens struktur, smag og udseende. 

Kagernes udsmykning havde jeg egentlig tænkt på at bruge en eller anden god gang, men det er lige det med at der kommer en god gang, at pynte kager lige med det pynt man har i tankerne, for så skal der godt nok laves mange kager.

Så 2 kager i hyggeligt juletema. 


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com