Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 12. december 2013

12. december - Julekonfekt - ODENSE Marcipan


Bag dagens kalenderlåge gemmer sig nemlig:


Jeg har leget med de 3 nye smage fra ODENSE Marcipan.


Chokolade og mint blev stukket ud i små fine puder. Den smager fantastisk og er helt klart min favorit af de tre nye smage. 

Lakridsen blev til stjerner. Læg mærke til den lækre mørke farve marcipanen har fået. Desværre er jeg ikke super vild med lakrids, men den smager lige som den skal, så er sikker på den vækker lykke hos familien. 


Sidst men ikke mindst blev Orange til små søde hjerter. Den smager dejligt af appelsin, men jeg synes desværre den mister lidt af marcipan fornemmelsen. 

Har du fået prøvet de nye varianter af og har du en favorit allerede? 

Ingen tvivl om at jeg allermest savner deres version med skovbær, som desværre ikke er at finde på hylderne længere. 

Marcipanen er overtrukket med Callebaut chokolade og har fået krymmel, der passer til smagen. 

Chokolade og mint med grønne sukkerkugler, lakrids med blå og orange med beige. Super smukt for øjnene og det tæller bestemt også. 

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com