Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 10. december 2013

10. december - H.C. Andersens julemarked, Odense



Så får I endelig dagens låge. Grunden til den kommer så sent på dagen er ganske simpel. Vi har nemlig været hjemme hos familien på Falster, og derfor har jeg først kunnet skrive indlægget nu. Vi var allerede afsted på julemarkedet i fredags, hvor som de fleste nok opdagede Bodil kiggede forbi lille Danmark.

Det blev derfor ikke den hyggelige tur, som jeg havde drømt om, men istedet en meget blæsende, kold og lidt forjaget oplevelse. Vi kiggede os hurtigt rundt og det så heldigvis ud som det plejer. Desværre var en del af standene lukket fredag aften, men tænker det er fordi dem der har haft dem, ikke har kunnet komme frem.

Sidste år var jeg vist ikke afsted på julemarked, men ellers er det en tilbagevendende tradition. Det er dog lidt forskelligt, hvem jeg har haft med rundt. I år var det kun fredag aften manden kunne, så derfor blev det der. Skulle du dog have lyst til at kigge forbi, har du allerede muligheden den kommende weekend og det kan varmt anbefales. Julemarkedet viser virkelig Odense fra en af dens bedste sider.

Jeg fik taget lidt billeder, men da det jo var temmelig mørkt, er kvaliteten ikke den bedste.


Den fynske landsby var også repræsenteret. Her kunne man få en masse at vide om Odense i gamle dage. Blandt andet hørte jeg lidt om gammeldags bistader og man kunne lave fine engle til at tage med hjem.





Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com