Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 2. november 2013

Så kom sneen til Danmark..

- eller nok nærmere julehumøret her på adressen.

Meget impulsivt endte manden og jeg med at få passet prinsessen denne weekend og holde lidt kæresteweekend. Prinsessen hygger derfor nu godt hos mormor og morfar, manden er smuttet på arbejde, så jeg slapper af og har bevilliget mig selv en kreadag.

Igår var vi ude og spise med alt hvad der hører sig til. Det pæne tøj var fundet frem og manden havde bestilt bord på en Café Kræz, som er en super hyggeligt café her i Odense. Humøret var ikke til en masse fin restaurant mad i højtidelige lokaler, men istedet til hyggestemning, god solid mad og en lille juleøl til dessert.

Vi havde en rigtig hyggelig aften og Café Kræz levede virkelig op til forventningerne. Prinsessen bliver passet til imorgen, så i aften står programmet også på kvalitets tid for mor og far.

Hvad skal weekenden bruges på hos dig? Har du nået at mærke julestemningen røre på sig, eller er du en af dem, hvor den kommer snigende midt i december?


Share:

4 kommentarer:

  1. Vi fik risengrød i går aftes, og den lille rest får lige tilføjet en klat flødeskum og så har vi risalamande. Perfekt, når vi nu skal have flæskesteg med ALT tilbehøret i aften :) Så madmæssigt er vi vist godt på vej mod julen :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Risengrød er også et sikkert hit herhjemme. Risalamanden derimod har jeg ikke helt regnet ud endnu. Smager på den hvert år, men ved aldrig rigtig hvad jeg skal mene.
      Må sige at I da allerede juler derudaf når der så også har været flæskesteg på bordet :)

      Slet
  2. Jeg er helt juletosset og har hørt julemusik de sidste to uger, og idag skal jeg til præ-julehygge hos mine forældre, hvor vi skal have glögg, juleslik og mandariner - nu er der jo under en måned til d. 1. december, så må man godt (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det altså bare vildt hyggeligt. Sådan en præ-julehygge kunne jeg da godt bruge :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com