Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 6. november 2013

OneLeg skammel

I weekenden var vi til bolig- og livsstilmesse i Odense Congress Center. Det er en virkelig stor messe, som vi faktisk har besøgt en del gange efterhånden. Jeg bliver altid vildt inspireret og ender med at glemme det hele igen, fordi man simpelthen bliver bombarderet med input.

Vi tog afsted lørdag og endte faktisk med denne gang, at måtte ud forbi igen søndag for at hente noget jeg bare måtte eje.

Det vi måtte afsted efter var denne fine OneLeg skammel. Den er super smart, da den har en let afrundet bund, som derfor gør at den følger med kroppen når man skal læne sig efter noget. Den er derfor idéel til arbejde i lavt terræn. På den måde undgår man nemlig belastning af knæ og ryg.



Da jeg desværre er opereret 4 gange i mit ene knæ og samtidig så "heldig" at være indehaver af et piskesmæld, er det helt sikkert en løsning, som jeg bliver glad for i det lange løb. Det der gjorde udfaldet for at vi måtte købe den, var dog noget helt andet.

Da vi nåede til standen, hvor de flinke damer fra OneLeg stod, var vi ved at være godt fyldte af indtryk og prinsessen meget træt af sin klapvogn. Hun var derfor stukket af og godt på vej op på en af skamlerne inden vi fik hende fanget igen. Hun charmerede vist damerne og fik lov at komme op og sidde på skamlen. (det skal lige siges, at hun er alt for lille til at bruge sådan en skammel uden opsyn, da den jo kan vippe med hende) Det var simpelthen højdepunktet for hende at sidde og vippe på sådan en fin skammel, mens vi holdt i hendes hænder.

Vi måtte dog videre, da vi egentlig var på vej hjem, så prinsessen kunne få sin middagslur. Vi kom dog søndag morgen til at snakke om oplevelsen med skamlen og blev enige om at vi måtte have sådan en til haven. Det fordi jeg har planer om nye bede i haven og derfor godt kunne bruge aflastningen og samtidig vil Amilia elske at lege med den udenfor til sommer.

Kig forbi OneLeg.dk og se meget mere. Måske det også vil være en god investering til din have. Jeg glæder mig i hvert fald over at kunne slippe for at ligge på knæ når det bliver lugetid igen.




Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com