Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 24. september 2013

Fødselsdagsbrunch

Herhjemme har vi alle 3 fødselsdag indenfor 4 uger. Den sidste i rækken er mig, og det var søndag jeg kunne fejre at endnu et år er gået. Det skulle ikke være den vilde fejring, da jeg synes, at vi havde holdt en super fin fødselsdag for prinsessen.

Samtidig har vi været ramt af sygdom. Jeg skrev jo ellers herinde for 1½ uge siden at nu måtte det godt gå fremad. Desværre nej. Jeg var SÅ klar til at skulle på arbejde i onsdags efter min operation og lillepigens influenza og så blev det min tur. Samtidig skranter prinsessen fortsat, så her handler det mest om at overleve i disse dage. 

Vi havde dog en dags pause i al den sygdom på selve dagen, så derfor holdt vi fast i de oprindelige planer, om at køre hjem til min søster og holde lidt fødselsdagsbrunch. Min søster fylder jo også år, så det var nærliggende at tage en hyggedag sammen med vores forældre. 

Et lækkert brunchbord blev dækket og alle fandt noget de kunne lide, så bestemt en succes. 

Jeg meldte mig hurtigt til at stå for brownies og amerikanske blåbærpandekager. Da kroppen var noget mat hjalp manden min, så det lykkedes at få begge dele klar. 



Pandekagerne har jeg lavet før - opskriften kan findes lige her
Share:

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med alle de dejlige fødselsdage, OG ikke mindst dig ;) Håber I trods den væmmelige sygdom, havde en dejlig dag med lækker mad :) De pandekager der ser som altid skønne og lækre svampede ud! MUMS!

    Håbe snart I er helt på dupperne igen. Det er så dumt med al den sygdom, selvom det nærmest er alle der går og skrænter lige i tiden. GOD BEDRING!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde! Ja det der fødselsdagsboom har været hyggeligt, men også lidt hårdt når vi er syge. Det går heldigvis fremad og jeg begynder at kunne se lidt mere lyst på dagene efterhånden som energien kommer tilbage :)

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Håber da, at det har været en rigtig god dag på trods af sygdom, og at I er ved at være ovre det igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi :) Vi er heldigvis på vej ud af sygdommen igen :)

      Slet
  3. Stort tillykke, lyder som en skøn dag trods sygdom i farevandet - hvor ser det dejligt ud med brunch (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :) Det er altså også hyggeligt med brunch, så det var lige noget vi kunne klare :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com