Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 31. januar 2013

Fondanthygge med mor

Min mor og jeg var af en ven blevet spurgt om vi kunne lave en John Deere traktor. Det mente jeg selvfølgelig ikke var noget problem. Derfor aftalte vi at mødes og gøre et forsøg. Ud over traktoren blev der ønsket logoet også. Der var jeg straks mere skeptisk, da jeg synes det kan være rigtig svært at gengive logoer. 

Vi havde en rigtig hyggelig dag og jeg synes altså min mor gjorde det godt. Hun er jo ikke vant til at modellere med fondant, men synes hendes traktor er blevet rigtig flot.

Mor i fuld sving

Resultatet af vores anstrengelser:
Mors traktor til venstre, min til højre og mig der har lavet logo

Jeg forsøgte mig med logoet og er faktisk ganske godt tilfreds

Mors traktor foroven og min forneden. 
Synes det er skægt at vi på trods af at vi har kigget på samme billeder, er endt med resultater der godt nok minder om hinanden, men ikke er helt ens. 

Share:

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare seje Bianca! Synes det er rigtig godt gået og super fint arbejde med logoet... det er også altid det jeg har sværest ved...

    SvarSlet
  2. Hold op hvor ER de fine :)
    Godt gået..

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com