Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 8. august 2012

Min gyngestol - et arvestykke

Jeg er så heldig, at jeg har arvet en fin gyngestol fra min farmor. Desværre er det næsten umuligt at få plads til sådan en når man bor på kollegie, eller andre steder, hvor pladsen er lidt trang. Derfor er jeg super glad for at vi nu har fået plads til, at jeg kunne få den hjem.

Planen er nemlig at den skal bruges på børneværelset, da jeg på den måde kan skåne ryggen lidt når baby skal gynges lidt til ro.

Da dens puder efterhånden var blevet godt slidte og påvirket af at den har stået på loft, fandt min mor noget skønt stof frem, som vi var enige om måtte passe perfekt til sådan en gyngestol.

Jeg brugte derfor en eftermiddag hos min mor i hendes skønne syrum, hvor hun sørgede for al arbejdet med at klippe og symaskinen, mens jeg fik lov at tage mig at de sidste lukninger og det kom der dette fine resultat ud af:

Billede af stoffet tættere på kan ses på hendes blog her.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com