Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 3. august 2012

Giv kagen videre - Snacks til madpakken

Jeg har lavet disse Nødde- og kakaostænger.



Da Eeyorenyk med bloggen cautious.dk og Line med bloggen Stories of my life havde opfordret mig til at kigge nærmere på små snacks til madpakken, har jeg forsøgt om disse kan bruges. 

Jeg pakkede derfor nogle stykker ind i lidt madpapir, så de ikke drysser ud over resten af madpakken og det synes jeg selv fungerede fint. 


Skulle du derfor have fået mod på at lave disse, så kan du læse meget mere i mit indlæg her.

Jeg vil løbende komme med flere idéer til snacks, efterhånden som jeg får lavet nogen jeg synes kan bruges. Disse vil kunne findes her
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com