Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 3. december 2011

Sara Blædel - De Glemte Piger

Kunne selvfølgelig ikke vente til jul med at få fingrene i den nye bog af Sara Blædel. Denne gang hedder den De Glemte Piger og man bliver ført tilbage til en tid, hvor tingene bestemt ikke ligner dagens Danmark.


Bogen var med i London og selvom jeg først kom igang med den på vej hjem i flyet søndag aften, nåede jeg at blive færdig med den allerede mandag aften. Endnu et mesterværk af en skøn forfatter. 

Glæder mig rigtig meget til den 31. januar, hvor jeg sammen med min mor og søster skal til foredrag med selvsamme forfatter. 

Mangler du spændende læsning og trænger til at blive inspireret, vil jeg anbefale at kigge forbi min søsters boganmeldelser, som du kan finde her. Som uddannet boghandler er dette hendes store passion og derfor vil der løbende komme nye anmeldelser. Skulle du have spørgsmål til en bestemt bog, så prøv at høre hende ad, er sikker på hun kan hjælpe. 

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com