Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 21. december 2011

Juleprojekt nr. 2 - Julekonfekt fra Odense Marcipan

Det er ikke kun Dr. Oetker, der laver juleopskrifshæfter. Også Odense Marcipan har lavet sådan et skønt et, hvilket jeg synes er en fantastisk god idé. Jeg synes derfor med kun 3 dage til jul, at jeg vil løfte sløret for mit juleprojekt nr. 2.

Grunden til I først hører om det nu, er at jeg slet ikke var sikker på, at jeg kunne nå at gennemføre det. Lidt har jeg dog nået, så det jeg har nået, vil jeg selvfølgelig gerne dele med jer.

Alle opskrifterne i hæftet kan findes på deres hjemmeside, lige her.

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com