Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 13. december 2011

H.C. Andersen julemarked

Denne weekend har manden min skullet arbejde, jeg var derfor så heldig at en god veninde ville tage med mig på det årlige julemarked her i Odense.

Jeg synes simpelthen det er SÅ hyggeligt at gå rundt og se hvad de har fundet på og hvordan nogle af Odenses ældste gader og huse tager sig ud med al juleriet. Har du som min veninde aldrig været forbi, så synes jeg du skal overveje det næste år. Markedet er der hvert år de første 2 weekender i December, så der er hele 4 dage du kan nå det i.

Jeg fik vist min veninde rundt og selvfølgelig taget lidt billeder. For at fange lidt af stemningen får I her et par billeder af noget af den underholdning, der er forskellige steder på markedet.



Som I kan se forsøger man at få stemningen fra H.C. Andersens tid frem og det synes jeg er med til at markedet skiller sig ud fra alle de andre rundt omkring.

Der er masser af boder, hvor man kan købe diverse juleting og andet godt. De fleste der står i boderne er ligesom underholdningen klædt ud så de matcher tiden fra dengang. Sådan nogle boder frister jo, så jeg fik selvfølgelig købt lidt med hjem.



Et bivokslys lavet som en lille bikube samt lidt julesennep.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com