Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 4. oktober 2011

Projekter her på bloggen

Jeg fik desværre konstateret piskesmæld, da jeg var ved lægen og blev derfor sendt til fysioterapeut. Det hjælper heldigvis så meget at jeg kan klare lidt flere ting nu.

Da jeg allerede har sat mig for at lave indlæg, der omhandler æbler, da efterår jo er lig med æbletid, vil det nu være muligt at følge dette projekt via linket til højre.


Et andet projekt, der er at finde som link til højre, er glukosesirup. Dette skyldes at jeg i forsommeren blev kontaktet af Dansukker for afprøvning af deres dengang nye glukosesirup. Da sommeren for mit vedkommende blev brugt i USA, var tiden ikke rigtigt til at få gjort en masse ved det, derfor bliver dette projekt nr. 2 på listen.


Der vil derfor løbende komme opskrifter og beretninger om disse to projekter, som jeg håber I vil læse og måske finde lidt inspiration i.
Share:

1 kommentar:

  1. Uh, det lyder bestemt ikke rart med piskesmæld!! Håber alt det bedste for dig...

    KH
    Birthe

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com