Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 2. september 2011

Dåbskage - Babynumse kage


Inspireret af internettets mange kager formet som babynumser, måtte det bare være designet til Mathildes dåbskage. Jeg er rigtig glad for resultatet og det var familien heldigvis også.

Jeg har fået lidt hjælp til at pynte den, da min trofaste kageveninde havde kageabstinenser, så hun kiggede forbi og hjalp med indfarvningen og fik trillet tæerne, mens hendes skønne søn kiggede nysgerrigt på.



Indhold:
- Bunde: Drømmekagebunde + Karinas den lette
- Fyld: jordbærmousse og limemousse
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: MMF og RI
Share:

7 kommentarer:

  1. Er bare SÅ vild med den kage - det må ABSOLUT være den næste dåbskage jeg laver tror jeg... hehe
    Den ser sød ud og heldigt at du lige kunne få lidt assistance - man kan seriøst godt få kageabstinenser, når man får børn, så sødt af dig, at du lod hende hjælp til :D

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Kan være jeg også snupper den idé engang.

    Hvad er IMBC? -Spørger novicen indenfor dekorationskager ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Åh ja, jeg har altså også sådan lyst til at lave en babynumse kage en dag. "Din" numse blev super flot.

    SvarSlet
  5. Tak tak.. Er også super godt tilfreds! Den blev bare lige som jeg gerne ville have.

    Frk. Struds: Fik vist aldrig svaret dig på hvad IMBC er. Det er en super godt smørcreme, som smager rigtig godt. Du kan se opskriften her: http://biancaskageverden.blogspot.com/2010/05/imbc-italien-meringue-butter-cream.html

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com