Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 18. februar 2011

Cherry on Top Award!


Det er godt nok ved at være noget tid siden, men har modtaget denne fine award af min mor, som har bloggen Krea-mormor.

Jeg skal fortælle 3 ting jeg holder af og som er hemmeligt, det er det så ikke mere om lidt :-)ved modtagelse af denne award.

At finde noget der både er hemmeligt og som jeg holder af er ikke nemt, da de fleste der kender mig IRL nok ved sådanne ting, men vil da gøre et forsøg:

1) Holder af min kreative energi, da jeg ikke ville være mig uden den. Når jeg får en kreativ idé, har jeg meget svært ved at vente med at føre den ud i livet. Dette har resulteret i en del halvfærdige projekter eller optegnelser i min idébog (ja sådan en har jeg skam også).

2) Jeg holder af mit hjem også selvom mange ville mene her roder tit og ofte, men jeg kan sagtens leve med rodet, hvis det betyder at mandens og min eneste friaften ellers skulle være blevet brugt på oprydning og rengøring. Så kommer vi først og oprydning og rengøring må vente.

3) Jeg kan lide at have travlt og har en Filofax, som følger mig i tykt og tyndt. Det er en gave fra min mand, og jeg ville slet ikke kunne holde styr på mit liv uden.

Denne award har vist snart været vidt omkring her i bloglandet, så jeg vil lade den hvile her, da jeg alligevel har været så længe om at få deltaget.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com