Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 19. september 2010

Sygdom - fødselsdag - give away

Puha den sidste uge har været hård. I september har jeg kun haft 1 uge på arbejde pga skoleophold. Desværre var næsten hele klassen syge de første 14 dage, så selvfølgelig har det passet med, at jeg skulle blive syg netop den uge. Jeg holdt ud i 2 dage og så kunne jeg ikke mere. Så jeg har været rigtig gode venner med min seng næsten hele ugen og havde en fødselsdag, der skulle gøres klar til.

Manden har lige haft fødselsdag og jeg har om et par dage, så vi har slået os sammen og det er endt med 2 fødselsdage, nemlig for vennerne og for familien. Denne weekend var det vennerne der kom forbi, så der var tryk på lørdag, hvor der skulle gøres klar med alt, da jeg jo som sagt har været temmelig optaget af min seng.

Men det lykkedes, med en lille lur eller to indimellem for mit vedkommende. Jeg fik lavet kage og manden stod for maden. Den stod på rigtig lækker tre retters menu, og her bagefter ærgrer jeg mig over vi slet ikke fik taget billeder af maden, for det var simpelthen en succes. Fik faktisk ikke taget så mange billeder, men nåede da at få et af kagen.

Indhold:
-bunde: drømmekage
-fyld: rutebilsmousse og blandede bær mousse
-smørcreme: IMBC
-overtræk og pynt: MMF

Vi havde bare en rigtig hyggelig aften med nogen skønne mennesker. Desværre var en stor del småsyge ligesom jeg, men de holdt hovedet højt, og jeg er bare rigtig glad for de kom.

Her til sidst vil jeg da lige minde om min give away. Kan se der kun er en der har opdaget at jeg har en kørende. Så kom glad! Jeg bliver i hvert fald glad, hvis du deltager. :D

Den kan findes her!
Share:

3 kommentarer:

  1. Ævvv hvor irriterende at du blev syg... Håber det går meget bedre.

    Rigtig sød kage !!! Den kan jeg rigtig godt lide.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Wow - superflot kage :o) Jeg tror altså også snart jeg må prøve den slags - det er en fed måde at lave en kage på :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com