Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 31. juli 2010

Min bryllupskage

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 1. august 2009:

Det var meningen jeg ville lave det hele selv og fik også lavet pynten i god tid, men da jeg havde lavet bundene og fyldet, og skulle samle den kom der lidt bryllupspanik op i mig. Heldigvis ville min veninde gerne træde til og hjælpe med at få den samlet, så jeg blot skulle fokusere på pynten.











Indhold:

- Bunde:
nederst: mud cake
mellem: marcipan
top: alm. hjemmebagt lagkage bund

- Fyld:
nederst: hindbær mousse
øverst: toblerone mousse

- Smørcreme: chokolade

- Overtræk: MMF

- Pynt: royal icing
roser og blade i fondant i de tema farver, der var fra festen.
Topfiguren er købt og passer ligeledes til temaet, som var tatty teddy bamserne
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com